در بخش بستری افزایش تعرفه‌ها را صلاح نمی‌دانم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، حیدر علی عابدی در مورد افزایش تعرفه های پزشکی اظهار کرد: بحث تعرفه‌های پزشکی هنوز در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی مطرح نشده است  اما به نظر من در زمینه افزایش تعرفه های پزشکی باید منصفانه برخورد کنیم چرا که بخش اعظم هزینه ها به تامین اجتماعی و بیمه سلامت بر می‌گردد و این سازمانهای بیمه گر دیگر تحمل افزایش تعرفه‌ها را نخواهند داشت.

عابدی تاکید کرد: بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت توان پرداخت هزینه‌ها به ویژه هزینه‌های جراحی را ندارند و با افزایش تعرفه ها ما مجلس باید مدام به دولت فشار وارد کنیم که مشکل بیمه‌ها و وزارت بهداشت حل شود.

عضو کمیسیون بهداشت درمان مجلس گفت: وزارت بهداشت باید تا جایی که بودجه وزارتخانه اجازه می دهد بخش هایی را که ارتباط مستقیم با ارائه دهنده خدمت دارند ترمیم کنند.

وی یادآور شد: در این چند سال اخیر تعرفه اعمال جراحی در بیمارستان‌ها افزایش زیادی داشت و افزایش مجدد تعرفه‌ها بار سنگینی را به بیمه ها تحمیل می کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در بخش سرپایی نیز در حد کمی به نحوی که بتوان هزینه‌ها را مدیریت کرد و به بیمه‌ها فشار وارد نشود تعرفه‌ها می‌تواند افزایش پیدا کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان افزود: در بخش بستری افزایش تعرفه ها را صلاح نمی دانم و به نظرم تعرفه های پزشکی بدون موافقت بیمه ها نباید افزایش پیدا کند و اندکی تغییرات تعرفه در بخش سرپایی متناسب با تورم می‌تواند مشکل را تا حدی حل کند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.