فعالیت بیش از ۶۰۰ کمپ نوروزی در ۳۰ کیلومتری شهرها
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، پیرحسین کولیوند صبح امروز در رزمایش بزرگ خدمات سفر نوروز ۹۸ اظهارداشت: اورژانس کشور برنامه‌های متنوعی را برای آسایش و آرامش هموطنان در نظر گرفته است.

کولیوند ادامه داد: در سازمان اورژانس کشور تلاش می‌کنیم با استفاده از تمام توان و ظرفیت خود و همچنین همکاری با سایر نهادهای مربوطه، تعداد تلفات جاده‌ای را کاهش دهیم.

وی با اشاره به تجهیزات درنظر گرفته برای طرح نوروزی ۹۸ گفت: تعداد ۵۵۰۰ آمبولانس، ۴۱ فروند اورژانس هوایی، ۳۳۰ موتور آمبولانس و ۴۱ اتوبوس آمبولانس از جمله تجهیزات ما برای طرح نوروزی ۹۸ است.

رئیس اورژانس کشور گفت: بیش از ۶۰۰ کمپ نوروزی را در ۳۰ کیلومتری شهرها به دلیل اینکه ۶۰ درصد تصادفات در این نقاط رخ می‌دهد، ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم اگر خدایی نکرده تصادفی رخ داد در لحظات اولیه تصادف به مصدومان برسیم و تعداد تلفات جاده‌ای را کاهش دهیم.

کولیوند خاطرنشان کرد: در قالب بحث سلامت و پزشکی هم به همراه وزارت بهداشت که فعال هستند، به ارائه خدمات می‌پردازیم و نظارت کاملی را بر رستوران‌های بین جاده‌ای هم از نظر مواد اولیه سالم و هم نحوه پخت و پز آنها داریم.

به گزارش فارس وی در پایان اضافه کرد: خدمات دندانپزشکی به علاوه سایر خدمات ما در شهرستان‌ها در نوروز ۹۸ به صورت جدی پیگیری می‌شود و دندانپزشکان ما آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.