تشکیل ستاد نوروزی مدیریت درمان در ایام نوروز
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، مهدی درخشان تشکیل ستاد نوروزی را به منظور اجرای هرچه بهتر طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی دانست و افزود: ستاد نوروزی مدیریت درمان در تمامی استان‌ها با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی به فعالیت می‌پردازد.

درخشان ادامه داد: در ایام نوروز شاهد افزایش مسافرت هستیم و ممکن است برخی افراد در طول مسافرت به خدمات درمانی نیاز پیدا کنند، ادامه داد: برای خدمت‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و در استان‌های مقصد نیز آمادگی کامل به وجود آمده است.

 معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از نصب پلاکاردهای اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی در شهرهای مختلف خبر داد و گفت: برای اطلاع‌ مسافران از نشانی مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی این پلاکاردها در ورودی شهرها نصب می‌شود.

وی تاکید کرد: حضور پزشکان کشیک در تمامی بیمارستان‌ها و ستاد مدیریت درمان سراسر کشور امری ضروری است، سایر پزشکان نیز برای خدمت‌رسانی به بیماران در دسترس خواهند بود.

به گزارش ایلنا درخشان در پایان پذیرش بیماران در ایام غیرتعطیل نوروزی را نیز همچون روال جاری برشمرد و افزود: امیدواریم با فعالیت مطلوب مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی شاهد رضایتمندی بیمه‌شدگان باشیم و امکان دسترسی کامل بیماران به خدمات درمانی در این ایام فراهم شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.