تائید تعرفه پیشنهادی سازمان نظام پزشکی توسط شورای عالی بیمه
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، محمد جهانگیری گفت: سازمان نظام پزشکی بر اساس قانون قبل از پایان بحث بررسی بودجه سال ۹۸ کشور نظر پیشنهادی خود را برای تعرفه پزشکی به شورای عالی بیمه داده است و تعرفه پزشکان در قالب بخش‌های مختلف به تایید این شورا رسیده است.

جهانگیری تصریح کرد: بر اساس قانون، شورای عالی بیمه نظر پیشنهادی سازمان نظام پزشکی درباره تعرفه جامعه پزشکی  را در قالب بسته‌های مختلف به هیئت دولت ارسال کرده است که در صورت تصویب نهایی در دولت این میزان تعرفه برای پزشکان در سال ۹۸ اجرایی می‌شود.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: بسته‌های خدمتی در بخش‌های مختلف مانند امسال در سال ۹۸ اجرایی می‌شود و این موضوع در زمینه داروخانه‌ها و بسته‌های خدمتی این مراکز به مردم هم صدق می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان درباره فرار از مالیاتی پزشکان گفت: جامعه پزشکی خادم مردم و کشور هستند و در لحظات حساس با ایثارگری‌های خود همواره خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه می‌دهند؛من مسئله فرار مالیاتی پزشکان را قبول ندارم و اکثریت قریب پزشکان تمام قوانین و مقررات را به طور کامل رعایت می‌کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.