سکونت پزشک در محل خدمت باید در اولویت قرار گیرد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، سید حمایت میرزاده درباره  وضعیت  خدمات رسانی در  حوزه بهداشت ودرمان به بیماران در شهرستان گرمی،گفت: بسیاری از پزشکان در گرمی پروازی هستند و با خانواده شان در این حوزه انتخابیه سکونت دائم ندارند و این امر مسئله ای است که در حوزه خدمات رسانی درمانی و بهداشتی به بیماران باید در اولویت قرار بگیرد.

وی افزود: سکونت پزشک  در محل خدمت در اولویت قراربگیرد زیرا در مواقعی که بیمار شرایط اورژانسی دارد، پزشک ساکن منطقه می تواند به سرعت به وضعیت  بیمار رسیدگی کند. 

سخنگوی  کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: امکانات بهداشتی ودرمانی در شهرستان گرمی صفر نیست اما در حد متوسط  کشور  و شهرهای هم تراز  در خدمات رسانی به بهداشتی و درمان نیز  قرار ندارد بنابراین  متاسفانه  مردم  مجبور هستند، برای عسکبرداری پزشکی مدتهای طولانی در  مطب  پزشکان در انتظار باشند.

میرزاده ادامه داد: نباید اجازه داد پزشکان بنام گرمی اما به کام مناطق دیگر استخدام شوند و از  همین رو   نباید پزشکان  مذکور پس از مدتی به خار ج استانها منتقل شوند و این امر خدمات رسانی درمانی و بهداشتی در گرمی را  با مشکل روبرو می کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت این نماینده مردم در مجلس دهم بابیان اینکه  امکانات درمانی و بهداشتی گرمی در حد شهرستانهای هم سطحش نیست یادآورشد: اکثر پزشکان گرمی پروازی هستند ،بدین معناکه با خانواده در این حوزه انتخابیه سکونت ندارند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.