تصمیم وزارت بهداشت برای افزایش خدمت‌رسانی در تعطیلات
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، ایرج حریرچی از بخش‌های مختلف بیمارستان‌های حضرت علی اصغر (ع)، شهید رجایی (تروما)، شهید چمران، شهید فقیهی و بیمارستان قلب کوثر شیراز بازدید کرد و ارائه خدمات درمانی در این مراکز را مورد بررسی قرار داد.

معاون کل وزارت بهداشت در بازدید از بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) گفت: بیمارستان‌های دولتی در شهرهای بزرگ سیاحتی و زیارتی به خصوص در ایام تعطیل مانند عید نوروز، از بار مراجعان بالایی برخوردارند، چراکه بار مراجعان اکثر مراکز بخش خصوصی که تعطیل هستند نیز به مراکز دولتی منتقل می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان فارس ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم طبق برنامه‌ریزی انجام شده در تعطیلات سال جدید در حال انجام است و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است البته این به معنای رضایتمندی صددرصدی نیست، اما با توجه به تعطیلی بسیاری از داروخانه‌ها و مراکز سونوگرافی بخش خصوصی، بیماران به مراکز دولتی مراجعه می‌کنند و در حالی‌که نیاز بیشتری به خدمات وجود دارد اما مراکز به دلیل تعطیلی بخش خصوصی محدودتر می‌شوند. با این حال روند خدمت رسانی ادامه دارد.

حریرچی در پایان گفت: طبق نظر دکتر نمکی - وزیر بهداشت - تلاش می‌کنیم که سال بعد خدمت رسانی‌ها وابسته به تاریخ نباشند، چراکه در ایام نوروز و تعطیلات به دلیل افزایش سفرها و تصادفات، نیاز به دریافت خدمات بهداشتی درمانی بیشتر می‌شود و شهرهای سیاحتی زیارتی باید برنامه ریزی‌های دقیق‌تری داشته باشند تا در نحوه خدمت رسانی به مردم خللی وارد نشود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.