احتمال آب‌گرفتگی بیمارستان‌های شیراز وجود دارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید نمکی سه شنبه در بازدید از بیمارستان های شیراز و عیادت از مصدومان حادثه سیل شیراز از آسیب دیدگان و همراهان آنان دلجویی کرد.

وی بیان کرد: با اعزام هفت تیم بهداشت محیط به کمپ های استقرار مهمانان نوروزی و آماده باش پزشکان شاغل در مراکز بهداشتی و بخش های خصوصی در صورت نیاز، مدیریت ارایه خدمات به مادران باردار پرخطر و نوزادان مناطق سیل زده و اعزام کارشناسان بیماری ها از صبح ششم فروردین به کمپ ها کار بیمار یابی در این کمپ ها نیز آغاز شده است.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان شهید رجایی شیراز با بیان اینکه 110مصدوم از حوادث سیل شیراز به مراکزدرمانی انتقال یافته اند گفت : این افراد به صورت اعزامی و یا مراجعه کننده به مراکز درمانی شیراز خدمات درمانی و سلامت دریافت کرده اند.

نمکی همچنین در بازدید از بیمارستان نمازی شیراز از مصدومان حادثه سیل عیادت و دلجویی کرد و گفت: ستاد مدیریت بحران در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیست و پنجم اسفند 97، آمادگی مقابله با حوادث سیل را در شیراز داشت و مصدومان حادثه سیل در شیراز در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی منتقل شدند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه ظرفیت سازی مناسبی در بیمارستان‌های شیراز برای پذیرش مصدومان سیل ایجاد شده است گفت : 350 تخت بیمارستانی برای پذیرش مصدومان آماده شده که در زمان بحران در فارس و استان های همجوار مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: ستاد مدیریت بحران در حوزه سلامت همچنین احتمال آبگرفتگی بیمارستان ها را هم در نظر گرفته و بر همین اساس تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط اضطراری اندیشیده شده و همچنین آمبولانس های این شهر از 34 دستگاه به 55 دستگاه افزایش داده شده است.

سیل ناگهانی که پنجم فروردین در دروازه قرآن شیراز رخ داد موجب کشته و مصدومیت شماری از هموطنان شد.

این سیل اتومبیل های پارک شده و در حال تردد در دروازه قرآن را تا مسافتی با خود برد و بر روی هم انباشت. پلیس، شمار خودروهای آسیب دیده در این حادثه را افزون بر100 خودرو اعلام کرد. ایرنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.