با تمام توان به وظیفه حرفه‌ای و انسانی خود عمل کنیم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، در این نامه آمده است:

همكاران ارجمند
سلام و درود 

چو عضوي بدرد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار

اينك كه سال جديد را آغاز مي‌كنيم، بسياري از مردم ايران زمين در رنج بي‌خانماني و آوارگي ناشي از سيل در اقصی نقاط كشور روزهاي سختي را سپري مي‌كنند. 
جامعه پزشكي ايران كه همواره بر مدار نوع‌دوستي وتسكين آلام مردم زندگي كرده و تاريخ ايران چه در زمان جنگ تحميلي و چه دربحران‌هاي ديگر، مشحون از فداكاري‌هاي اين قشر خدوم است، در مقابل صحنه ديگري از نياز مردم و كودكان و سالمندان در شهرها و روستاها قرار گرفته است. 

كمك وياري داوطلبانه شما بزرگواران چه بصورت حضور حرفه‌اي در عرصه‌هاي امداد و بيماري‌هاي گوناگون اين دوران و پس از آن و چه كمك‌هاي مالي و نقدي براي بازگشت هرچه سريع‌تر خانواده‌هاي آسيب‌ديده به خانه و كاشانه امن و آبرومندشان، برگ افتخار ديگري در كارنامه جامعه خدوم پزشكي كشور بوده و خواهد بود. 

با توجه به گستردگي جغرافيايي شهرها و روستاهاي آسيب ديده و ضرورت اشراف و هدايت منطقه‌ای اين كمك‌ها، از همه سازمان‌هاي نظام پزشكي شهرستان‌ها و شوراي هماهنگي استان‌ها درخواست مي‌كنم در اسرع وقت سازماندهي لازم را با هماهنگي مسئولين دولتي و سازمان هلال احمر به عمل آورده و با تمام توان به وظيفه حرفه‌اي و انساني خود عمل كنيم. 

با تشكر وسپاس فراوان
دكتر محمدرضا ظفرقندي
رئيس كل سازمان نظام پزشكي ايران
۱۳۹۸/۰۱/۱۲

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.