فرانشیز خدمات درمانی در بیمارسان‌های پلدختر فعلا رایگان است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، عباس پزشکی درخصوص ارائه خدمات درمانی در مناطق سیل زده لرستان بیان کرد: به طور کلی، اکثر بیمارستان های استان لرستان از جمله بیمارستان 100 تختخوابی شهدای عشایر و بیمارستان 50 تختخوابی شهید رحیمی خرم آباد در حالت آماده باش بوده و درصد اشغال تخت ها کم است. همچنین، تیم های پزشکی از تمام تخصص ها در این بیمارستان ها حضور دارند تا در مواقع اضطرار، به سرعت به هموطنان خدمات رسانی کنند. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: در بیمارستان های شهر پلدختر، فرانشیز خدمات درمانی و دارویی برای مردم آسیب دیده و درگیر سیل، فعلا رایگان بوده و این مردم می توانند خدمات مورد نیاز خود را در این مراکز با سهولت دریافت کنند. 

پزشکی گفت: واحد مددکاری در تمام بیمارستان های استان لرستان فعال بوده و در تلاش هستند تا خدمات درمانی برای مردم سیل زده، با حداکثر تخفیف ها انجام شود.

وی افزود: از زمان وقوع سیل، حدود 130 بیمار از طریق بالگرد به مراکز درمانی منتقل شده اند، تاکنون دو مورد جراحی از نوع ترومای دست داشته ایم و مابقی خدمات به صورت الکتیو و روتین انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان درخصوص خدمت رسانی به بیماران دیالیزی گفت: بیمارستان های شهر پلدختر در زمینه ارائه خدمات دیالیز به بیماران کاملا مجهز بوده و در حال حاضر این خدمات انجام می شود، چند بیمار دیالیزی نیز به بیمارستان شهدای عشایر منتقل شده اند.

به گزارش وب‌دا وی در پایان درخصوص  تامین داروهای بیماران خاص و صعب العلاج تاکید کرد: با هماهنگی سازمان غذا و دارو، داروهای بیماران خاص و صعب العلاج نیز به شهر خرم آباد ارسال شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.