بررسی نحوه ارائه خدمات سلامت و مراقبت های پرستاری به مردم سیل زده
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، در جلسه اعضای شورای هماهنگی پرستاری و معاون درمان دانشگاه با احمد نجاتیان پیرامون موضوعاتی از جمله نحوه افزایش تخت های بیمارستانی، آمادگی و فراخوان پرسنل پرستاری مورد نیاز، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در پلدختر و معمولان و کمک های نقدی به سیل زدگان و پرسنل آسیب دیده از سیل و تامین نیروی پرستاری لازم برای بیمارستان های دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل دفتر توانمندسازی معاونت پرستاری همچنین از منطقه سیل زده چگینی، بیمارستان امام خمینی و بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد بازدید کرد و با مدیران پرستاری و پرسنل پرستاری دیدار و گفتگو کرد.
 
نجاتیان در این دیدارها ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی تمامی کادر بهداشت و درمان استان لرستان به ویژه کادر پرستاری در خدمت رسانی بی وقفه به مردم، اقدامات انجام شده را نمونه کاملی از همدلی و اجرای صحیح مداخلات سلامت در بحران خواند و اظهار امیدواری کرد با تداوم این مراقبت ها از مشکلات احتمالی سلامت مردم در آینده جلوگیری شود. 

به گزارش وب‌دا وی با حضور در مرکز فوریت های پزشکی مستقر در فرودگاه خرم آباد از زحمات پرسنل فوریت ها، خلبانان، کادر پروازی هوانیروز ارتش و اورژانس هوایی ۱۱۵ تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.