اجرای نادرست مصوبه‌ها می‌تواند چوب لای چرخ تولیدکنندگان بگذارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، روح اله مزینانی با اشاره به انتخاب شعار سال با عنوان  «رونق تولید»  اظهار کرد: در سال رونق تولید اجرای نادرست مصوبه‌ها می‌تواند چوب لای چرخ تولیدکنندگان بگذارد و روند تولید تجهیزات پزشکی را دچار مشکل کند و با سرعت مطلوب در زمینه تولید گام برنداریم.

معاون اجرایی و برنامه ریزی اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو ادامه داد: تولید به هر شکل ارزشمند است و نه تنها امسال که شعار سال رونق تولید انتخاب شده است بلکه در سال‌هایی که اسم تولید ندارند نیز ما باید از تولیدکننده واقعی حمایت کنیم.

مزینانی گفت: تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی اگر در زمینه تولید مشکلاتی دارند می‌توانند به صورت اینترنتی، مکتوب و حضوری با اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو تعامل داشته باشند.

وی افزود: ما در اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو به مشکلات تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی رسیدگی می‌کنیم و پیگیر مشکلات هستیم و در نتیجه تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف تلاش می‌کنیم موانع تولید را از سر راه تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی برداریم تا شعار رونق تولید هر چه بیشتر محقق شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان معاون اجرایی و برنامه‌ریزی اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو در پایان یادآور شد: برخی شرکت‌های تجهیزات پزشکی با بانک‌های عامل مشکلاتی دارند که ما تلاش می‌کنیم با تعامل با بانک مرکزی این مشکلات را برطرف کنیم و در این زمینه مصوباتی به منظور حمایت از تولید کنندگان تجهیزات پزشکی وجود دارد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.