تصویب اصلاح مفادی از آئین نامه اجرایی انتخابات سازمان نظام پرستاری
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید رضا مظلوم در تشریح مصوبات انجام شده در نشست شورای عالی که روز چهارشنبه در محل سازمان نظام پرستاری برگزار شد، گفت: اصلاح آئین نامه انتخابات نظام پرستاری یکی از مواردی که امروز در دستور کار شورای عالی نظام پرستاری قرار داده شده بودکه پیشنهادات اصلاحی آئین نامه اجرایی انتخابات سازمان نظام پرستاری مطرح و اصلاح مفادی از آن به تصویب رسید.

نایب رئیس شورای عالی نظام پرستاری ادامه داد: با توجه به اصلاح آئین نامه اجرایی انتخابات شورای عالی، و نزدیک بودن زمان انتخابات، مصوب شد که چنانچه پس از ارسال اصلاحیه به هیات های اجرایی و نظارت، اصلاحات جزئی مد نظر باشد و هیات رئیسه شورای عالی مجاز به انجام آن باشد.  

مظلوم در خصوص خرید ملک توسط هیئت مدیره بیرجند افزود: با خرید ملک هیات مدیره بیرجند برای دفتر کار به مبلغ حدود 8 میلیارد ریال مطابق آئین نامه اداری املاکی سازمان موافقت شد.

وی افزود: جهت پرداخت حق عضویت ICN، با توجه به تحریم های مالی، مصوب شد با وزارت امور خارجه مکاتبات و پیگیری لازم انجام شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری نایب رئیس شورای عالی نظام پرستاری در پایان اضافه کرد: در این نشست موضوع عملکرد بودجه سال 97 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بودجه سال 98 به کمیسیون بودجه ارسال شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.