موضوع بی‌توجهی به انجمن سندروم‌دان را پیگیری کردم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حیدر علی عابدی با اشاره به برخی از مشکلات انجمن‌های حمایت از بیماران گفت: بنده معتقدم تمامی انجمن‌ها و سمن‌های حوزه سلامت که از بیماران خاص، بیماران تالاسمی، سرعی، سندروم داون، اوتیسم و در کل همه انجمن‌هایی از بیماران حمایت می‌کنند، باید تقویت و پشتیبانی شوند.

وی افزود: همه موسسه‌ها و انجمن‌های حوزه سلامت باید تلاش کنند تا بهترین برنامه را برای حمایت از بیماران هدفشان داشته باشند، بی مهری و بی توجهی به انجمن‌های حمایتی از بیماران به هیچ عنوان پذیرفته نیست.ما انتظار داریم همه دستگاه‌ها متولی از انجمن‌ها حمایت کنند، اگر انجمنی مورد بی‌مهری قرار گرفته است باید هر چه سریع‌تر بررسی و مشکلاتش حل شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در رابطه با شایعه تعطیلی انجمن بیماران سندروم‌دان به دلیل کم‌توجهی سازمان بهزیستی، اظهار کرد: ما انتظار داریم همه دستگاه‌ها متولی از انجمن‌ها حمایت کنند، اگر انجمنی مورد بی‌مهری قرار گرفته است باید هر چه سریع‌تر بررسی و مشکلاتش حل شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت عابدی در پایان گفت: موضوع بی‌توجهی به انجمن سندروم‌دان که با هدف ارتقاء رشد جسمی و ذهنی این افراد تشکیل‌شده است را از رئیس سازمان بهزیستی پیگیری کردم،بر همین اساس مقرر شد این سازمان ضمن بررسی مشکلات به وجود آمده از آنها بیش از پیش حمایت کند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.