خیرین سلامت حدود ۶ هزار میلیارد تومان به حوزه بهداشتی درمانی کشور کمک کرده‌اند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مصطفی رحمان دوست اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم امروز کشور اجتماعی شدن حوزه سلامت و مشارکت بیشتر مردم در امر پیشگیری و حتی درمان بیماری‌های مختلف است.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کشور ادامه داد: طبق مطالعات، مشارکت مردم به افزایش موفقیت و پیشرفت‌های جامعه پزشکی در ارائه خدمات بهداشتی درمانی منجر شده است؛ این مسئله مورد توجه جوامع پیشرفته قرار دارد.

وی افزود: امروزه دولت‌ها به تنهایی نمی‌توانند از عهده هزینه‌های حوزه سلامت برآیند به همین دلیل مردم و خیرین سلامت باید سازمان‌های ذی‌ربط را در تامین هزینه‌های مالی درمان بیماران به خصوص مبتلایان به عارضه‌های صعب‌العلاج یاری کنند.

رحمان دوست گفت: ساختار کشور باید به گونه‌ای باشد که در زمینه آموزش درمان بتوانیم مطابق استانداردهای روز دنیا عمل کنیم، در این راستا مردم و خیرین سلامت می‌توانند کمک حال وزارت بهداشت و سازمان‌های ذی‌ربط باشند.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کشور تاکید کرد: باید درمان بسیاری از بیماری‌ها به شکل مردمی باشد و خوشبختانه خیرین سلامت در زمینه پیشگیری و درمان کودکان بیمار اقداماتی خوب از جمله راه‌اندازی بخش‌های ویژه انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: مرکز سلول درمانی جامع طبی کودکان در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به کودکان بیمار و انجام مراقبت‌های پس از عمل پیوند راه‌اندازی شده است و خیرین سلامت بخشی مجهز با تمام امکانات در راستای سلول درمانی و ژن درمانی کودکان افتتاح کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رحمان دوست در پایان گفت: خیرین سلامت به طور کلی در حدود ۶ هزار میلیارد تومان به حوزه بهداشتی درمانی کشور کمک کرده‌اند و بیش از ۵۰ بیمارستان در سراسر کشور ساخته‌اند.خیرین سلامت خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بهداشت و جامع سلامت را در سراسر کشور راه‌اندازی کرده‌اند و در  بسیاری از طرح‌های حوزه سلامت مشارکت فعال دارند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.