منتظرالمهدی معاون پیشگیری و درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، اسکندر مومنی صبح امروز طی حکمی سعید منتظرالمهدی را به عنوان سخنگو و معاون پیشگیری، فرهنگی، درمان و کاهش تقاضای ستاد مبارزه باموادمخدر ریاست جمهوری منصوب کرد.

منتطرالمهدی پیش از این به عنوان سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتطامی بود و اخیرا بنا به درخواست دبیرکل ستادمبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری و با موافقت فرمانده نیروی انتظامی به ریاست جمهوری مامور شد.

وی درزمان مسئولیت در ناجا به خوبی توانست با برقراری ارتباط با مراجع تاثیر گذار و اندیشمندان دانشگاهی، سازمان ها و اهالی رسانه و خبرگان حوزه ارتباطات و با ایجاد اعتماد، ادبیات پیشگیری اجتماعی را در سطح کشور جا بیندازد و سرمایه های اجتماعی را در همراهی با پلیس به کار گیرد.

منتظرالمهدی دارای دکترای طب و همچنین دکترای تخصصی روانشناسی سلامت از دانشگاه علوم پزشکی ایران و عضو هیات علمی و مدرس دانشگاه است.

به گزارش ایرنا باتوجه با حضور مومنی جانشین وقت نیروی انتظامی در ستاد مبارزه با موادمخدر و اضافه شدن منتظرالمهدی به این جمع انتظار می رود اقدامات عاجل و تاثیر گذاری درحوزه پیشگیری از اعتیاد درسطح کشور انجام شود و امید می رود حاصل این تغییرات و انتصابات، ارتقای پیشگیری و کاهش بزه های اجتماعی باشد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.