تصمیم قطعی درخصوص طرح ممنوعیت ادامه تحصیل پزشکان عمومی گرفته نشده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حمید اکبری در این خصوص توضیح داد: این موضوع در کمسیون مورد نظر مطرح شده است اما به عنوان طرح خاص مدون ارایه نشده، بحث پیشنهادی است و راهکارهای آن باید بررسی شود، به طوری‌که این افراد قبل از وارد شدن به دوره تخصص سه سال طرح خدمات عمومی در جامعه را بگذرانند و با مسائل و مشکلات آشنا شده و تجربه کافی کسب کنند و سپس وارد مرحله بعد تحصیل و بازار کار شوند.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت ادامه داد: این موضوع پیشنهاد وزارت بهداشت بوده و هنوز تصمیم قطعی در خصوص چگونگی اجرا و زمان اجرای آن گرفته نشده است.

 وی در پایان افزود:  اجرای این طرح باید در کمیسیون‌های مربوطه به طور دقیق بررسی و پس از طی کردن مراحل قانونی به تصویب برسد، اجرای این طرح نیازمند قانون خاصی نیست و پس از بررسی‌های کارشناسی و تائید آن به وسیله وزیر بهداشت اجرایی خواهد شد.

به گزارش فارس پویش رسیدگی به ممنوعیت ادامه تحصیل پزشکان عمومی که به 11 هزار امضا رسیده است مخالفان بسیاری را دربرداشته به طوری که حامیان این پویش نسبت به طرح وزارت بهداشت مبنی بر عدم ادامه تحصیل پزشکان عمومی و تحصیل ‌آنها به مدت 3 سال معترض هستند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.