شکل‌گیری کمیته‌های تخصصی طیور، دام بزرگ و سایر رده‌ها از اولویت‌های نظام دامپزشکی است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، «رامین سلامتی» ضمن اشاره به اینکه بعد از انتخابات پر شور نظام دامپزشکی، همه وظیفه داریم در کنار هم در جهت حل دغدغه‌ها و مشکلات دامپزشکان قدم برداریم، گفت: «حضور در شورای نظام استان چه به‌صورت عضو اصلی و چه علی‌البدل، از آنجا که پشتوانه آرای همکاران را دارد، وظیفه ما را در جهت خدمت‌رسانی به دامپزشکی کشور سنگین‌تر کرده است.»

وی خواستار همکاری هر چه بیشتر اعضای علی‌البدل با نظام دامپزشکی استان به ویژه در کمیته‌های تخصصی و برنامه‌های آموزشی شد و به لزوم شکل‌گیری کمیته‌های تخصصی طیور، دام بزرگ و سایر رده‌ها تاکید کرد.

گفتنی است موضوعات مختلفی در این جلسه مورد بحث قرار گرفت که از جمله آن می‌توان به ضرورت داشتن آمار و اطلاعات پایه برای جمعیت حیوانات کوچک و ساماندهی ارائه خدمات دامپزشکی در این حوزه اشاره کرد.

در پایان مقرر گردید کمیته ساماندهی ثبت حیوانات خانگی استان تشکیل و ضوابط ثبت و ریجستری دام کوچک و صدور شناسنامه بهداشتی یکپارچه در سطح استان تهران تدوین و به شورای نظام دامپزشکی استان تهران، ارایه شود.

به گزارش روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، طی این جلسه اعتبارنامه‌های عضویت در شورا توسط دکتر سلامتی به اعضای علی البدل ارائه گردید.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.