ارسال محموله دارویی اهدایی هلال احمر کویت به خوزستان
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسن صفاریه با اعلام این مطلب اظهار داشت: این محموله کمک های بشردوستانه شامل 440 کارتن و 8 پالت دارو و 448 کارتن و 12 پالت لوازم مصرفی پزشکی به وزن تقریبی پنج هزار و 527 کیلوگرم است که با استفاده از یک دستگاه کامیون کانتینردار به استان خوزستان ارسال شد. 

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر ادامه داد: قرار است این محموله دارویی هنگام درمان رایگان سیل زدگان از سوی تیم های عملیاتی درمان اضطراری و ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق سیل زده استان خوزستان در میان آنان توزیع شود. 

وی افزود: پیش از این نیز محموله نخست جمعیت هلال احمر کویت که روز جمعه 16 فروردین 97 به وزن 40 تُن شامل چهار دستگاه پمپ آب، 600 بسته غذایی خانوادگی هر کدام به وزن 23 کیلوگرم شامل برنج، شکر، شیرخشک، روغن خوراکی، ماکارونی، نمک، نخود فرنگی، خرما، کنسرو لوبیا، کنسرو ساردین و عدس وارد ایران شده بود، با حضور نماینده جمعیت هلال احمر کویت در میان سیل زدگان استان گلستان توزیع شده بود.

صفاریه گفت: دومین محموله کمک های بشردوستانه جمعیت هلال احمر کویت به وزن 35 تُن شامل هزار بسته غذایی خانوار به وزن هر بسته 23 کیلوگرم، 600 بسته غذایی خانوار به وزن هر بسته 10 کیلوگرم و هزار و 200 کیسه برنج برای هر خانوار به وزن 5 کیلوگرم نیز روز دوشنبه 19 فروردین 98 وارد ایران شد و بعد از انجام نیازسنجی های عملیاتی در استان‌های سیل زده در حال توزیع در میان سیل زدگان است.

به گزارش ایرنا در پی وقوع بارش‌های سنگین و کم‌سابقه از ابتدای امسال در استان‌های شمالی، غربی و جنوب ‏غربی ‏کشور و به دنبال آن جاری شدن سیلاب در این مناطق، خسارات جانی و مالی فراوانی وارد شده است و در این میان، استان های گلستان، خوزستان، لرستان و فارس، بیشترین آسیب‌ها را متحمل شده‌اند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.