پرستاران باید در انتخابات سازمان صنفی خود حضور پر شوری داشته باشند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، اصغر دالوندی با اشاره به این که در آستانه برگزاری انتخابات دوره پنجم سازمان نظام پرستاری هستیم، گفت: قابل توجه همکاران محترم پرستاری و کادر پرستاری سراسر کشور، در حال حاضر در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره ها و شورای عالی نظام پرستاری هستیم و بنده به عنوان خادم پرستاران در یک سالی که مسئولیت سازمان را بر عهده داشتم همه پرستاران عزیز را به شرکت فعال در انتخابات دعوت می نمایم.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: سازمان نظام پرستاری و شورای عالی دوره چهارم با کمک هیئت مدیره های سراسر کشور تمام همت خود را حول محورهایی قرار داده است که در دوره پنجم نیز این گام ها با استواری بیشتر برداشته شوند.

وی افزود: در دوره پنجم سازمان و هیئت مدیره ها باید ارتباط نزدیکتر با هم داشته باشند و همچنین هیئت مدیره ها باید پاسخگوی سازمان نظام پرستاری باشند که برای این منظور سامانه جامع مالی تدوین شده است. همچنین در گام دوم مطالبات، استخدام، معوقات و اجرای طرح‌های عادلانه پرداخت که در دوره چهارم از طریق مجلس و وزارت بهداشت دنبال شده بود نیز ادامه دار باشد.  در دوره چهارم از زمان ریاست بنده سازمان به سمت شیشه ای شدن پیش رفته و همچنان در دوره بعد نیز باید با وضوح کامل به کار خود ادامه دهد که پاسخگو به همه همکاران و نهادهای نظارتی باشد.

دالوندی گفت: بنده همکاران را بر فعال بودن  و در صحنه انتخابات حاضر شدن دعوت می کنم که به واسطه این انتخابات  عزیز از بی تفاوتی و مغفول بودن در حرفه پرستاری خارج شویم  و همچنین همکاران در انتخاب افراد و سوابق صنفی، حرفه ای، بالینی و علمی آن ها دقت بیشتری به عمل آورند تا انشاا... موج جدیدی از همکاران با انگیزه در هیئت مدیره های سراسر کشور حضور یابند و شورای مقتدر و تصمیم ساز را تشکیل دهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری رئیس کل سازمان نظام پرستاری در پایان اضافه کرد: یادمان باشد که سازمان قوی نیاز به حمایت قوی از سوی همه همکاران دارد و بدون حمایت بدنه پرستاری این مهم میسر نخواهد شد و امیدواریم در دوره پنجم این مهم تحقق یابد و سازمان نظام پرستاری با تمام توان سعی در گسترش هیئت مدیره های جدید بر پایه انتخابات پرشور در کل کشور دارد. وعده ما در پای صندوق های رای.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.