آثار تحریم‌ها در حوزه سلامت کشور نمایان است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، عباس علی کریمی، صبح دوشنبه در هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت در جزیره کیش، افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران، ۵ هزار تخت بیمارستانی فعال دارد و سالانه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ویزیت سرپایی در مراکز درمانی دانشگاه انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به ۳۰۰ هزار بستری در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: سالانه ۲۵۰ هزار عمل جراحی در مراکز درمانی دانشگاه انجام می‌شود.

وی از انجام سالانه ۱۰۰۰ مورد عمل پیوند در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و افزود: در حوزه بهداشت نیز در حدود ۳ میلیون نفر از مردم جنوب شهر تهران را با در اختیار داشتن ۳۳۰ مرکز بهداشتی، تحت پوشش برنامه برنامه‌های بهداشتی خود دارد.

کریمی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: به رغم ادعایی که عنوان می‌شود حوزه سلامت کشور تحت تأثیر تحریم‌ها قرار ندارد، اما آثار این تحریم‌ها در حوزه سلامت کشور نمایان است.

به گزارش مهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان  با اشاره به برگزاری هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت در جزیره کیش، افزود: در این مجمع ۱۳۰ مهمان خارجی از ۴۳ کشور جهان حضور دارند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.