اعلام موضع در مورد مسائل اخیر و احقاق حقوق صنفی پزشکان قابل تقدیر است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد رازي گفت: به خاطر خروج از انفعال و اعلام موضع در مورد مسائل اخير و احقاق حقوق صنفي پزشكان خدا را شکر می‌کنم. 

رييس انجمن جراحان ارتوپدي ايران ادامه داد: همکاران عزیرم در تمامی گروه‌ها با دست نوشته‌های انتقادی و محکم و مستدل بر احراز حقوق از دست رفته خود اعم از دستمزد ماهیانه، تعرفه‌های نا‌عادلانه و اِعمال مالیاتهای تحمیلی به‌جای پرداخت سوبسید اصرار می‌ورزند و مراتب اعتراض و انزجار خود را از مسببین و ایجاد کنندگان آشفتگی در جامعه پزشکی اعلام می‌دارند. 

وی افزود: اینکه مدتی است که سکوت اختیار کرده‌ام بیش از اینکه بخاطر نا امیدی از بهتر شدن اوضاع باشد، بلکه هنگامی که نوشته های عمیق و اعتراضات عملی شما را از جمله تجمع اعتراضی در نظام پزشکی را میبینم احساس کوچکی و عجز نموده و خود را قابل و همپای شما نمیبینم. 

روابط عمومی انجمن جراحان ارتوپدی ایران رازی در پایان گفت: ضمن تاٰیید فعالیتهای اجتماعی و صنفی به حق شما توفیق در احقاق حقوق حقه جامعه پزشکی کشور را از خداوند متعال خواستارم، و تقوای الهی را برای کسانی که از این آشفته بازار سود میبرند آرزو می‌نمایم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.