پوشش هزینه‌های درمان بیماران سرطانی در اولویت برنامه های دولت قرار بگیرد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید راضی نوری درباره هزینه های سرسام آور  بیماران سرطانی و صعب العلاج  در کشور،گفت:هزینه‌های درمان بیماران صعب العلاج و همسو با شرایط اقتصادی کشور نیست بنابراین الزامی است که دولت در سال ۹۸ از تمام ابزارهای خود برای کاهش هزینه‌های درمان بیماران فوق بهره بگیرد. 

وی افزود: نباید کار به جایی برسد که برخی از بیماران سرطانی و صعب العلاج  برای نداشتن تمکن مالی درمان را رها کنند تصریح  کرد: پاسداری از سلامت مردم از هرمسئله ای با اهمیت تر است.

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس ادامه داد: دفترچه های درمانی تامین اجتماعی  و سلامت  باید هزینه های بیماران صعب العلاج و سرطانی را به نفع مطلوب پاسخ  بدهند زیرا افرادی که در دهکهای پایین  اقتصادی جامعه قرار دارند حتی توان پرداخت بخشی از  هزینه های دارویی در  حوزه درمان سرطان را نیز ندارند. بارسنگین هزینه های  درمان  به دو ش بیماران سرطانی  سنگینی میکند

به گزارش خبرگزاری خانه ملت نوری در پایان گفت: بارسنگین هزینه های  درمان  سرطان به دوش بیماران سنگینی می کندیادآورشد: هزینه‌های درمان بیماران صعب العلاج و سرطانی همسو با شرایط اقتصادی طبقه متوسط و دهک های اقتصادی پایین جامعه نیست.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.