نباید به خاطر سود بیشتر، داروخانه‌ها لوازم بهداشتی آرایشی بفروشند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید نمکی در حاشیه بازدید از مرکز تروما و سوختگی اردبیل، اظهار داشت: امروز کمبود دارو نسبت به روز مشابه سال قبل، به مراتب کمتر است و تا پایان سال، نیازهای دارویی و تجهیزاتی کشور تامین شده است و چیزی به نام کمبود دارو نخواهیم داشت.
 
وزیر بهداشت درخصوص فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در داروخانه ها، گفت: نباید بخش آرایشی بهداشتی در داروخانه بر بخش عرضه دارو، غلبه کند و کار اصلی داروخانه ها باید عرضه دارو باشد. البته از دوران گذشته در کنار دارو نیز چندین قفسه به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی اختصاص داشته است.

نمکی گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا همه چیز مردم ما حتی سلامتی شان را هدف قرار داده و اعلام می‌کنند که دارو و تجهیزات پزشکی مشمول تحریم نیست، اما این سخن قطعا دروغ است چون  انتقال مالی برای همه شرکت‌های دارویی و غیر دارویی امکانپذیر نیست و حتی ایرانی های خارج از کشور نیز نتوانستند در سیل اخیر به مردم کشور کمک کنند و با این گرفتاری ها، تلاش کردیم که دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز کشور را تامین کنیم. 
 
به گزارش وب‌دا وی در پایان افزود: نباید به دلیل سود بیش از حدی که ممکن است بخش آرایشی بهداشتی نسبت به دارو داشته باشد، مدیریت داروخانه ها به سمت عرضه لوازم بهداشتی آرایشی حرکت کند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.