تخفیف ۴۰ درصدی حق عضویت از سهم سازمان تا پایان اردیبهشت ماه
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد شریفی مقدم گفت: سازمان نظام پرستاری کشور، یک سازمان مستقل و دارای شخصیت حقوقی است  که در جهت اصلاح، رشد و تعالی حرفه پرستاری گام برمی دارد. مطالبه گری صنفی، بیان مواضع رسمی و بازتاب مشکلات خدمتی جامعه پرستاری از وظایف ذاتی سازمان بوده که همواره با شدت و جدیت توسط سازمان نظام پرستاری پیگیری شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان نظام پرستاری ادامه داد: در دوره چهارم، سازمان نظام پرستاری پیگیری مطالبات صنفی را به عنوان اصلی بنیادین و نهادینه شده در سازمان و در دستور کار شورای عالی مطرح و در حوزه های محتلف سازمانی پیگیری شد.

وی افزود: جامعه پرستاری برای دستیابی به مطالبات خود و همچنین داشتن یک سازمان صنفی مقتدر نیازمند مشارکت همه جانبه و عضویت به روز پرستاران دارد براین اساس کلیه اتباع ایرانی پرستار، بهیار، کاردان اتاق عمل، کاردان هوشبری و رده های وابسته به پرستاری می توانند عضو این سازمان شوند.

شریفی مقدم گفت: اعضای سازمان نظام پرستاری هرساله مبلغی را به عنوان حق عضویت بایستی به سازمان پرداخت نمایند که این مبالغ براساس مصوبات در شورای عالی تعیین می گردد .

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان نظام پرستاری با اشاره به مصوبات اخیر شورای عالی نظام پرستاری در خصوص پرداخت حق عضویت اعضای فارغ التحصیل سنوات پیشین، تصریح کرد: مبنای پرداخت حق عضویت اعضای فارغ التحصیل سنوات قبل که تاکنون عضو نظام پرستاری نبوده اند، حق عضویت فقط از زمان شروع عضویت در سازمان نظام پرستاری محاسبه و دریافت می گردد. "لازم به ذکر است که پیش از مصوبه شورای عالی، مبنای پرداخت حق عضویت براساس سال فارغ التحصیلی بوده است."

وی خاطرنشان کرد: حق عضویت اعضای که از سنوات گذشته عضو سازمان بوده ولی معوقه در پرداخت حق عضویت دارند نیز از ۴۰ درصد تخفیف از سهم سازمان از حق عضویت اعضا و همچنین تخفیفی از سهم هیئت‌ مدیره های مربوطه در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری شریفی مقدم در پایان اضافه کرد: این تخفیف تا پایان اردیبهشت ۹۸ قابل اجرا خواهد بود و علاقمندان می توانند جهت عضویت در سازمان از این تخفیف بهره مند شوند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.