سوالات نمایندگان مربوط به دوران وزارت بنده نبود
یه گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید نمکی با اشاره به حضور خود در کمیسیون بهداشت مجلس گفت: سوالات نمایندگان مربوط به زمان وزارت بنده نبود.

وی افزود: اما با توجه به اینکه متولی امر بهداشت و درمان را برعهده دارم بنابراین به احترام نمایندگان در کمیسیون حضور یافتم و به سوالات آنها پاسخ دادم.سوال کردن حق نمایندگان است و ما نیز باید پاسخگو باشیم.

نمک ادامه داد: سوال کردن حق نمایندگان است و ما نیز باید پاسخگو باشیم، برخی نمایندگان از پاسخ های داده شده قانع شدند و برخی دیگر نیز مقرر شد با همکاران ما در فرصتی مناسب جلساتی داشته باشند و موضوعات را پیگیری تا به سرانجام برسد.

وزیر بهداشت از اجرای پرونده الکترونیک سلامت تا پایان خردادماه خبر داد و گفت: با اجرای طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع در هزینه های سلامت ۲۵ تا ۳۰ درصد صرفه‌جویی می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح تا پایان بهار و خردادماه اجرایی می شود، مردم می توانند با ارائه کد ملی از مزایای طرح مذکور بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت نمکی در پایان اضافه کرد: البته برآورد ما این است که با اجرای طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع در طول زمان در هزینه های حوزه سلامت 25 تا 30 درصد صرفه جویی می شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.