لزوم توجه بیمه سلامت به استارت آپ‌های بخش خصوصی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، کیومرث اشتریان بیان کرد: آن چیزی که سازمان بیمه سلامت ایران ضروری است و باید به آن توجه کند این است که پلتفرمی را آماده کند تا استارت‌آپ‌ها بتوانند براساس آن اپلیکیشن‌ها را توسعه و به مردم خدمات ارائه دهند.

وی افزود: لازم است امکانات زیرساختی در اختیار استارت‌آپ‌ها و بخش خصوصی قرار گیرد. این موضوع یکی از کارهای مهمی است که سازمان بیمه سلامت باید به آن اهتمام ورزد و گروه های تحقیق و توسعه‌ای را تشکیل دهد تا عرصه‌های جدید خدمات در فضای مجازی را کشف کرده و تسهیل کننده و توانمند ساز باشند.

اشتریان گفت: سازمان بیمه سلامت ایران برای اینکه با قدرت بیشتری در فضای مجازی و در جهت اهداف خود گام بردارد باید استارت آپ‌های بخش خصوصی و کسانی که در حوزه آی تی فعال هستند را توانمند کند.

به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت عضو هیات علمی دانشگاه تهران در پایان اضافه کرد: با تاکید بر اینکه توجه به این موضوع می‌تواند در مدیریت منابع نیز تاثیر بسیاری داشته باشد، گفت: در این شرایط منابع برای سیاستگذاری در بخش غیر دولتی انجام شده و طبیعتا با تامین مالی که از طریق این اپلیکیشن‌ها صورت می‌گیرد نیازی به منابع دولتی نخواهد بود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.