مجلس همیشه حمایت مناسبی از افزایش بودجه هلال احمر داشته است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، عبدالرضا عزیزی با یادآوری 18 اردیبهشت ماه روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ، عملکرد جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به حادثه دیدگان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ایران کشوری حادثه خیز است و هلال احمر تاکنون در مقابله با حوادث به ویژه سیل اخیر نقش خود را به درستی ایفا کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: کشور امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جمعیت هلال احمر است، هلال احمر جزو اولین دستگاه هایی است که در زمان بحران در اسرع وقت و سریع تر از سایر دستگاه ها در محل حادثه حاضر می شود و در سیل اخیر اغلب سیل زدگان از عملکرد هلال احمر رضایت کامل داشتند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در زمان بحران مسئولیت مستقیم دارد، هلال احمر از جمله سازمان هایی است که برای امدادرسانی در زمان بحران باید به طور مداوم در حال آماده باش باشد تا بتواند در خدمات رسانی به حادثه دیدگان به درستی انجام وظیفه کند.مجلس همیشه حمایت مناسب و بی دریغی را از افزایش بودجه هلال احمر داشته است.

عزیزی گفت: مجلس همیشه حمایت مناسب و بی دریغی را از افزایش بودجه هلال احمر داشته است، در مجلس نهم و دهم حمایت های مناسبی از هلال احمر صورت گرفت به گونه ای که در مجلس نهم تخصیص بودجه برای خرید 12 بالگرد انجام شد.در سال 98 نیز بودجه بسیار مناسبی برای هلال احمر پیش بینی شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: بودجه جمعیت پیش از مجلس نهم 600 میلیارد تومان بود و ما آن را در مجلس نهم به 1200 میلیارد تومان افزایش دادیم و در سال 98 نیز بودجه بسیار مناسبی برای هلال احمر پیش بینی شد.انبارهای جمعیت نباید خالی بماند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت وی در پایان اضافه کرد: انبارهای هلال احمر باید به طور مداوم مملو از اقلام حیاتی باشد تا بتواند عملکرد مناسبی را در زمان بحران داشته باشند و انبارهای جمعیت به هیچ وجه نباید خالی بماند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.