محدودیتی برای فروش محصولات آرایشی بهداشتی در داروخانه وجود ندارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید برومند درباره موضوع فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در داروخانه‌ها اظهار کرد: طبق قانون و مجوزی که به منظور تاسیس داروخانه‌ صادر می‌شود، داروخانه محل عرضه دارو، شیرخشک، مکمل‌ها ی دارویی، فرآورده‌های گیاهی و محصولات آرایشی و بهداشتی است.

رئیس امور داروخانه‌های سازمان غذا و دارو در خصوص اینکه آیا محدودیتی برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در داروخانه‌ها وجود دارد گفت: محدودیتی برای فروش محصولات آرایشی بهداشتی در داروخانه وجود ندارد و مردم با اطمینانی که از داروخانه ها دارند ترجیح می‌دهند فراورده های سلامت محور از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی را از داروخانه تهیه کنند.

وی درباره اینکه مراجعه کنندگان در بدو ورود به داروخانه ها، با حجم زیادی از محصولات آرایشی و بهداشتی مواجه می شوند، گفت: با توجه به اینکه تبلیغ داروها غیر مجاز است لذا داروها نباید در معرض دید مراجعه‌کنندگان قرار داده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان برومند در پایان گفت: عمده تمرکز داروسازان در داروخانه ‌ها عرضه ومشاوره در خصوص داروهای مصرفی بیماران بوده و توصیه وزیر بهداشت نیز مبنی بر این است که داروسازان در داروخانه، راهنمایی بیماران در خصوص مصرف بهینه دارو را در محوریت قرار دهند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.