مجلس نسبت به روند فعالیت بیمه‌های کشور حساسیت ویژه‌ای دارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی کرد در مورد اظهارنظر عضو هیات مدیره جامعه جراحان ایران مبنی بر اینکه بیمه‌ها در ایران از نقش واقعی خود غافل شده‌اند، گفت: بیمه‌ها دژ محکمی در جهت تامین رفاه ملت هستند که در قالب ارائه خدمات درمانی به مردم، محصولات کشاورزی، ناوگان حمل و نقل دریایی، ریلی، زمینی و هوایی فعالیت می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: بی‌تردید این امری غیرقابل انکار است که وقتی بیمه‌های کشور خدماتی را به روز ارائه می‌دهند چه در حوزه درمان و چه حوادث گام ارزشمندی در جهت ممانعت از بروز آسیب جدی افراد خسارت‌دیده برداشته‌اند.

کرد گفت: مجلس شورای اسلامی بر اساس شرح وظایفی که داشته نسبت به روند فعالیت بیمه‌های کشور حساسیت ویژه‌ای دارد و تلاش می‌کند که تمام آحاد ملت اعم از کشاورزان، دامپروران، اقشار ضعیف جامعه و ... در جهت تامین رفاه و رعایت حقوق شهروندی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

وی افزود: تاکنون بیمه‌ها در ارائه خدمات از روال عادی و معقولی که باید داشته باشند، خارج نشده‌اند، هر چند اشکالاتی در این بخش وجود دارد که باید قانونگذار در قالب ارائه طرح یا توسط دولت با تقدیم لایحه اصلاح شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان با اشاره به دلیل وجود اشکالاتی که در حوزه ارائه خدمات بیمه‌ها وجود دارد، یادآور شد: بخش عمده‌ای از مشکلات بیمه‌ها به نبود منابع مالی کافی برای آنها برمی‌گردد که به طورقطع باید در جهت رفع این مشکل تلاش شود تا خدشه‌ای به روند ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نشود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.