نرخ مرگ و میر بر اثر نارسایی قلبی در امریکا رو به افزایش است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، گروهی از محققان دانشگاه نورت‌وسترن در آمریکا بر اساس تحقیقات انجام گرفته اعلام کردند: نرخ مرگ و میر بر اثر نارسایی قلبی رو به افزایش است و این افزایش در افراد کمتر از ۶۵ سال بیشتر متداول است که عامل مرگ زودهنگام به حساب می‌آید.

محققان در این مطالعه به بررسی اطلاعات پزشکی بیش از ۴۷ میلیون نفر در آمریکا در فاصله سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۷ پرداختند. آنها همچنین عوامل دخیل و اصلی در مرگ و میر ثبت شده در این بازه زمانی را مورد بررسی قرار دادند.

در این مطالعه مشخص شد که نرخ مرگ و میر ناشی از نارسایی قلبی از سال ۲۰۱۲ افزایش داشته است. این افزایش در میزان مرگ و میر درحالیست که طی دهه گذشته پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه پزشکی و درمان نارسایی قلبی بدست آمده‌ است.

به گفته محققان افزایش مرگ و میر زودهنگام ناشی از نارسایی قلبی در میان مردان سیاه‌پوست کمتر از ۶۵ سال بیشتر بوده‌ و برآورد شده است که شش میلیون بزرگسال در آمریکا نارسایی قلبی داشته‌اند.

به گزارش ایسنا محققان آمریکایی بر این باورند که چاقی و شیوع دیابت باعث شده بهبود بدست آمده در کاهش مرگ و میر ناشی از نارسایی قلبی در مسیر معکوس قرار گیرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.