ارائه خدمات رایگان برای زوجین نابارور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر پژوهشگاه ابن سینا که از مراکز پیشرفته ارائه کننده کلیه خدمات درمان ناباروری و سقط مکرر در کشور است، همزمان با روز ملی جمعیت از تاریخ ۲۸ اردیبهشت لغایت ۲ خردادماه بخشی از خدمات خود را بصورت رایگان به زوجین نابارور ارائه می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه ابن سینا و طبق گزارشات اعلام شده، ایران در معرض خطر منفی شدن رشد جمعیت قرار داد و با توجه به جمعیت ۲/۲۰ درصدی زوجین نابارور در کشور، توجه به این قشر بخشی از نگرانی‌های مرتبط با کاهش جمعیت را کاهش خواهد داد.

لازم به ذکر است که هزینه‌های سنگین درمان ناباروری و عدم پوشش بیمه‌ای این خدمت، بسیاری از زوجین نابارور را از فرزندآوری ناامید کرده و بسیاری از این زوجین از ادامه درمان منصرف شده‌اند.

مرکز درمان ناباروری ابن سینا، در این حرکت نمادین از دستگاه‌های اجرایی مربوطه درخواست می‌کند که توجهات خود را بر تحقق رؤیای فرزندآوری، که حق مسلم هر زوجی است، معطوف داشته و به فرمایش مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

به گزارش ایسنا این مرکز ضمن تشکر از وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به واسطه تأکید ایشان بر لزوم حمایت از مراکز درمان ناباروری، پوشش بیمه‌ای با ضوابط دقیق و حساب شده را که مانع ضرر و زیان به زوج و صرف وقت و هزینه اضافی برای ایشان گردیده و جلوی آسیب‌های روحی و روانی به ایشان را می‌گیرد، از ضروری‌ترین توجهات دانسته و در این ارتباط آمادگی ارائه هر گونه خدمات کارشناسی را می‌دارد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.