بهترین اقدام درحوزه بیمه‌ای با هدف مدیریت منابع، نسخه الکترونیکی است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، عباسعلی پوربافرانی با اشاره به اینکه بیمه سلامت منابع محدودی دارد گفت: مدیریت منابع در ارایه خدمات با کیفیت و مناسب موثراست. با رویکرد جدیدی که درحال حاضر در سازمان بیمه سلامت مشاهده می شود، به طور حتم در جلوگیری از اتلاف منابع اقدامات مناسبی در حال انجام است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه افراد بسیاری در جامعه توانایی پرداخت هزینه های درمانی را ندارند اظهار کرد: مسئله مهم عدم توانایی پرداخت هزینه ها توسط افراد باید در نحوه پوشش بیمه ای مورد توجه قرارگیرد، ضمن اینکه بیمه آتیه سازان حافظ که زیرمجموعه بیمه سلامت قراردارد، باید خدمات گسترده تری را به بیمه شدگان ارایه دهد، البته به دلیل عدم تامین منابع مشکلاتی وجود دارد که باید به آن توجه شود.

به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت وی در پایان افزود: بهترین اقدام درحوزه بیمه ای با هدف مدیریت منابع و کمک در بهبود روند درمان بیماران نسخه الکترونیکی است، پروژه نسخه الکترونیکی مقدمه ای درراستای تکمیل پرونده الکترونیک سلامت در تمامی بخش هاست و این برنامه حتی در بخش آموزش و توسعه حوزه بهداشت و درمان هم کمک کننده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.