بخشی از شرکت‌های آوای سلامت در هم ادغام خواهند شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قاون (پالنا)، سعید نمکی در حاشیه مراسم نشست خبری کمپین فشار خون که در ساختمان مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما به عنوان شیعه اهل بیت در طول تاریخ به دلیل ظلم‌های فراوانی که بر امامان وارد شده همواره نسبت به این موضوع فریاد می‌زنیم و این مطلب که من مخالف روضه خوانی بر اهل بیت هستم را شدیدا تکذیب می‌کنم.

وزیر بهداشت ادامه داد: ما باید در جامعه نشاط و شادمانی را بیشتر از قبل ایجاد کنیم، به طوری که مقام معظم رهبری نیز تاکید جدی بر ایجاد نشاط و امید در بین مردم دارند.نباید هر روز به مناسبت میلاد اهل بیت نیز اقدام به روضه خوانی کنیم زیرا باید نشاط و امید را بنابر فرمایش رهبری در جامعه بیشتر از قبل جاری سازیم.

وی افزود: باید زیر ساخت‌های لازم را در حوزه سلامت بیشتر از قبل ایجاد و گسترش دهیم.

نمکی در خصوص تعطیلی شرکت‌های آوای سلامت گفت: در حال حاضر به دنبال حسابرسی شرکت‌های آوای سلامت هستیم و بخشی از آنها را در هم ادغام خواهیم کرد، برخی از این شرکت‌ها که پوسته آنها برای استمرار حرکت‌های پرسنل بهداشتی ما که از این مسیر جذب شده‌اند اهمیت دارد نگه داشته خواهند شد.

وزیر بهداشت در پایان اضافه کرد: این موضوع لطمه‌ای به نیروهایی که تحت نظر این شرکت‌ها در سیستم در حال فعالیت هستند وارد نخواهد کرد. باشگاه خبرنگاران جوان - فارس

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.