سفر پروفسور قوامی از سوییس به ایران برای درمان جانبازان
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، امیر کریمی با اعلام این خبر گفت: پیرو سیاست‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و بر اساس استراتژی هدف‌گذاری شده در درمان گروه هدف، دعوت از اساتید بنام بین المللی در برنامه‌های جاری معاونت بهداشت و درمان پیگیری و اجرا می‌شود.

مدیرکل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در همین راستا ویزیت و درمان خانواده‌های شهدا و جانبازان توسط پروفسور "قوامی" فوق تخصص جراحی گوارش از کشور سوییس نیمه اول خرداد سال 1398 انجام خواهد شد؛ به همین منظور بیماران دچار سرطان که نیاز به جراحی در دستگاه گوارش "معده، کبد و کولون" هستند هرچه سریعتر تا 10 خرداد 98 برای تشکیل پرونده با شماره تلفن های 42684351-021 ستاد جذب متخصصان تماس برقرار کنند. 

به گزارش ایرنا در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران، 43 هزار و 173 نفر آزاده شدند. مردم ایران در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس و دیگر حوادث تروریستی، 230 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند. 

شمار کل جانبازان کشور به 574 هزار و 101 نفر می رسد. 336 هزار و 282 نفر "59 درصد" جانبازان زیر 25 درصد و 237 هزار و 819 نفر "41 درصد" بیش از این میزان جانبازی دارند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.