برای احداث حمام‌های عمومی در محله شوش برای پیشگیری از شیوع بیماری زخم زرد پیگیری لازم را خواهم داشت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، داود محمدی در مورد برخی اظهارات مبنی بر احتمال شیوع بیماری زخم زرد در نتیجه نبود حمام در برخی محله‌های شوش، گفت: در حالی که دسترسی به حمام از اساسی‌ترین و اولین شاخص‌های رفاه است جای تاسف است که در پایتخت کشور شاهد فقدان حمام در برخی محله‌ها باشیم در این رابطه نیاز است دستگاه‌های ذیربط نسبت به ساخت حمام در خانه های فاقد حمام اقدام کنند.

وی افزود: محله شوش با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند، متاسفانه شوش محل زندگی و تجمع معتادان است و هنوز برای رفع مشکلات بیشمار این محله چاره‌اندیشی نشده و به حال خود رها شده و از سویی نبود و کمبود امکانات بهداشتی مانند حمام در این محله و شیوع برخی بیماری‌ها سلامت مردم پایتخت را تهدید می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت، استانداری و شهرداری باید موضوع خطر شیوع بیماری زخم زرد را پیگیری کنند و جدی بگیرند، گفت: شهرداری باید نسبت به احداث حمام‌های عمومی در این محله اقدام کند به عنوان نماینده تهران به این موضوع ورود و پیگیری لازم را خواهم داشت.

محمدی گفت: در گذشته اقداماتی برای رفع مشکلات برخی مناطق جنوبی تهران انجام شد اما به طور قطع تخریب و حذف محله به هیچ وجه کارساز نبوده و باید به دنبال راهکارهای مناسب برای رفع ریشه‌ای مشکلات محله شوش بود.

وی اظهار کرد: از کنار معضلات و آسیب های محله شوش نباید به سادگی گذشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر لزوم جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر محله شوش، از کنار معضلات و آسیب‌های محله شوش نباید به سادگی گذشت امروز ممکن است در نتیجه فقدان حمام برخی بیماری‌ها شیوع پیدا کند و در آینده ممکن است تلاش برای رفع برخی آسیب‌ها به هیچ وجه امکان پذیر نباشد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت عضو مجمع نمایندگان استان تهران در پایان اضافه کرد: بنابراین نیاز است مسئولان به رفع مشکلات محله شوش توجه بیشتری داشته باشند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.