مدیرکل جدید امور دارو و مواد تحت کنترل این سازمان منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مهدی پیرصالحی در حکمی حمیدرضا اینانلو را به عنوان مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو منصوب کرد. پیش از این محمد عبده زاده عهده دار این سمت بود.

رئیس سازمان غذا و دارو در این حکم نوشت: باتوجه به حسن سوابق، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ، به عنوان مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل منصوب می‌شوید. امید است با بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود در کشور و تعامل سازنده با کلیه دست‌اندرکاران عرصه دارویی و همچنین با همکاری مدیران و کارکنان سازمان، وزارت متبوع و معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در راستای بهبود شاخص های کیفی و کمی برای دسترسی عموم مردم به داروهای موثر و مطمئن تلاش نمایید.

وی همچنین در حکمی محمد عبده زاده را به عنوان مشاور خود در امور دارویی و ارزی منصوب کرد.

پیرصالحی در این حکم خطاب به عبده زاده نوشت: نظر به درخواست جناب عالی مبنی بر کناره‌گیری از سمت مدیرکل نظارت بر امور دارو و مواد تحت کنترل علیرغم میل باطنی و با تاثر فراوان به دلیل برخی تنگ‌نظری های موجود در کشور به ناچار استعفای شما را می‌پذیرم. جناب عالی در مدت تصدی این مسئولیت در سازمان اثبات نمودید که با توجه به دانش، تعهد و پشتکار ستودنی، عدم توجه به مشکلات ساختاری و مالی و با مشارکت همه ذینفعان چگونه می توان در راستای خدمت به مردم و کشور بدون هیچ گونه چشم داشتی خدمت نمود و مشکلات عدیده ناشی از تحریم‌های ظالمانه را برطرف نمود.

به گزارش ایرنا رئیس سازمان غذا و دارو در پایان نوشت: ضمن تقدیر از زحمات خالصانه و بی شائبه شما، جناب عالی را به عنوان مشاور اینجانب در امور دارویی و ارزی منصوب می‌نمایم. توفیق حضرت عالی را در امور پیش‌رو از خداوند منان مسئلت دارم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.