تزریق ذهنیت منفی نسبت به پزشکان با برچسب  فرار مالیاتی صحیح نیست
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)،  بشیر خالقی درباره وضعیت اقتصادی پزشکان عمومی در  چارچوب نظام پزشکی کشور، گفت: تعرفه‌های پزشکی بویژه در بخش خصوصی با درآمد اقشار اقتصادی ضعیف جامعه سنخیتی ندارد و این در  حالی است که در مقابل نگاه می‌کنیم که بسیاری از پزشکان عمومی نیز وضعیت درآمدی مناسبی ندارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: ما تقاضا داریم حمایتهای بیمه ای  از بیماران سرطانی از بخش دولتی فراتر رفته و بخش خصوصی  نیز  برای خدمات رسانی به بیماران سرطانی در شرایط اقتصادی کنونی پیشتاز شود تا بتوان بیماران سرطانی را نه تنها در مراکز دولتی بلکه در مراکز خصوصی ودرمانی نیز  با نرخ متعارف پذیرش کرد.

خالقی گفت: طی پروسه درمانی بیماران سرطانی اورژانسی است، رادیو تراپی،شیمی درمانی و تمام مراحل بیماری سرطانی می بایست در کشور در اولویت‌های خدمات درمانی قرار بگیرد تا بتوان خدمات رسانی به بیماران سرطانی را جامع تر از گذشته ادامه داد.

وی افزود: بیماران سرطانی و صعب العلاج نباید با معضل اساسی در طی پروسه درمان مراکز  خصوصی و درمانی روبرو  باشند زیرا زمانی که بیمه‌ها، بیماران سرطانی را در طول هزینه درمان تنها می‌گذارند، چگونه می بایست بیماران روند درمان بیماری را با تدوام طی کند.
 
به گزارش خبرگزاری خانه ملت این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان با بیان اینکه تاسیس مطب برای بیش از 10 هزار پزشک عمومی بهره وری اقتصادی ندارد، یادآور شد: تزریق ذهنیت منفی به جامعه پزشکی با زدن برچسب فرار مالیاتی صحیح نیست.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.