طراحی و ساخت یونیت معاینه چشم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، این شرکت دانش‌بنیان با هدف نوآوری در صنعت تجهیزات پزشکی، چشم‌پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی در زمینه طراحی و فنی مهندسی و ساخت و مونتاژ به عنوان شرکت پیشرو از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده و در سال ۱۳۹۰ با ایده محوری طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی بویژه چشم پزشکی وارد پارک علم و فناوری خراسان شده است.

این شرکت تمرکز خود را بر ساخت صندلی مخصوص جراحی چشم قرار داده و هچنین توانسته با طراحی و ساخت یونیت معاینه چشم برای نخستین بار، گواهی ثبت اختراع این محصول را کسب کند.

رضا سالم، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، درخصوص حمایت‌های پارک علم و فناوری خراسان، عنوان کرد: در حوزه مالی حمایت‌های خوبی برای طراحی و ساخت نمونه اولیه از شرکت صورت گرفت که منجر به ساخت محصول در ابعاد تجاری شد.

به گزارش ایسنا وی همچنین با ابراز نارضایتی از حمایت‌های سایر بخش‌های دولتی عنوان کرد: با تمام حمایت‌ها و تلاش‌هایی که پارک علم و فناوری خراسان برای تجاری‌سازی محصول شرکت کرده، اما متأسفانه به دلیل عدم حمایت‌های لازم از تولیدات داخلی، همچنان واردات محصولات مشابه با کیفیت‌های بسیار کمتر صورت می‌گیرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.