عدم پرداخت مطالبات وزارت بهداشت توسط سازمان تامین اجتماعی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید نمکی درباره دلیل عدم تسویه کارانه پرستاران علیرغم وعده های داده شده در سال جدید، گفت: قبل از پایان سال ۹۷ قرار بر این بود که مطالبات وزارت بهداشت از تامین اجتماعی پرداخت شود اما متاسفانه بدقولی کردند و ما شرمنده پرستاران شدیم. بخشی از کارانه پرستاران پرداخت شده اما پرداخت بخشی دیگر از مطالبات آنها به تعویق افتاد.

وزیر بهداشت ادامه داد: با توجه به اینکه مطالبات قابل توجهی از سازمان تامین اجتماعی داریم ، قرار شد با فشاری که آوردیم و با دستور صریح رییس جمهور محترم در روزهای آتی تامین اجتماعی از طریق فروش سهام، قسمت عمده ای از مطالبات ما را پرداخت کند.

وی افزود: در حال حاضر رقمی حدود ۹ هزار میلیاردتومان از بیمه تامین اجتماعی طلب داریم که کل مطالبات کادر پرستاری ما کمتر از دو هزار میلیارد تومان است لذا امیدوارم اولین قسطی که از تامین اجتماعی دریافت کردیم کارانه پرستاران را تسویه کنیم.

به گزارش سلامت نیوز نمکی در پایان درباره زمان اجرایی شدن وعده استخدام ۹ هزار پرستار، گفت: مصوبه استخدام ۹ هزار پرستار در حال نهایی شدن است و ان شاالله این کار نیز انجام می شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.