تغییر زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، آبتین حیدرزاده از زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی خبر داد و گفت: نتایج نهایی چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی 18 خرداد اعلام می شود و پیش از این تاریخ اعلام نتایج عید سعید فطر اعلام شده بود.

رئیس سنجش آموزش پزشکی به میزان ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی اشاره کرد و گفت: امسال کل ظرفیت پذیرش دستیاری  ۲ هزار و ۶۱۰ نفر است البته این عدد نهایی  نیست.

حیدرزاده با اشاره به شرایط خوابگاه پذیرفته‌شدگان دستیاری تخصصی پزشکی اظهار کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی  تعهدی برای اسکان و تأمین خوابگاه دستیاران پذیرفته شده ندارند و در صورت اینکه شرایط و امکانات و ظرفیت آزاد خوابگاهی داشته باشند به دستیاران خوابگاه خواهند داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان افزود: بخشی از سهمیه‌های پذیرش به داوطلبان ایثارگران و مناطق محروم تعلق می‌گیرد، اگر سهمیه ۲۵ درصدی رزمندگان و ایثارگران  تکمیل نشود، در مرحله اول ظرفیت های خالی  به ایثارگران  ۵ درصد اختصاص می یابد و در مرحله بعدی اگر ظرفیت پر نشود، صندلی های خالی به داوطلبان آزاد با رعایت مقررات پذیرش تعلق می‌گیرد،  همچنین ظرفیت تکمیل نشده سهمیه مناطق محروم دانشگاه‌های علوم پزشکی به سایر داوطلبان آزاد با رعایت مقررات پذیرش تعلق می‌گیرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.