ویژگی های نمایشگاه تجهیزات پزشکی ایران هلث ۲۰۱۹
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سیدآصف مهدوی درخصوص ویژگی های نمایشگاه تجهیزات پزشکی ایران هلث 2019، گفت: متراژ فضای نمایشگاه امسال ٣٥٠٠٠ مترمربع است و شاهد  ٢٠ درصد رشد نسبت به سال قبل می باشیم که مربوط به استقبال حضور شرکت های داخلی و ایرانی است.
 
رییس اداره صادرات تجهیزات پزشکی ادامه داد: حضور قدرتمند تعداد شرکت های تولیدکننده داخلی نسبت به سال گذشته ٣٠ درصد افزایش داشته و تعداد شرکت های داخلی ٤٨٦ شرکت و ٢٨ شرکت نمایندگی داخلی است.
 
مهدوی از آیین رونمایی از 23 محصول تجهیزات و ملزومات پزشکی ساخت ایران که با بهره مندی از تکنولوژی و فناوری روز دنیا برای اولین بار در ایران تولید و مجوز وزارت بهداشت را دریافت کرده اند، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نمایشگاه ایران هلث 2019 خبر داد.
 
وی افزود: علیرغم تحریم های ظالمانه و یکجانبه آمریکا، شرکت های خارجی از 15 کشور ایتالیا، چین، پاکستان، کره، هند و ترکیه در بخش سالن های کشورهای خارجی در نمایشگاه حضور خواهند داشت و 41 هیات اعزامی از کشورهای مختلف که دعوت از آنها با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان توسعه تجارت ایران صورت گرفته است از نمایشگاه بازدید و با طرف های ایرانی مذاکراتی خواهند داشت.
 
مسئول هماهنگی نمایشگاه های داخلی و خارجی حوزه تجهیزات پزشکی برگزاری بیست و نهمین همایش مدیران تجهیزات پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور را با هدف ارتقای نظارت بر توزیع و عرضه، نگهداشت و مدیریت تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی در تاریخ 20 خرداد ماه 1398، برگزاری گردهمایی مدیران شرکت‌های کنترل کیفی تجهیزات پزشکی کشور را با هدف هم‌اندیشی و ارتقای جایگاه کنترل کیفی تجهیزات پزشکی در تاریخ 21 خرداد 1398 و برگزاری 15 کارگاه علمی و آموزشی در طول مدت نمایشگاه ایران هلث 2019 را از دیگر ویژگی های نمایشگاه مذکور برشمرد. 
 
مهدوی گفت: با برنامه ریزی انجام شده، اداره کل تجهیزات پزشکی نیز در طول مدت برگزاری نمایشگاه در غرفه خود در سالن 35 با حضور کارشناسان منتخب، پاسخگوی بازدیدکنندگان از نمایشگاه درخصوص سوالات و فرآیندهای تولید، صادرات، واردات و توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی خواهد بود. همچنین نشست هم اندیشی و جلسه پرسش و پاسخ مدیرکل تجهیزات پزشکی و روسای ادارات اداره کل تجهیزات پزشکی با شرکت های تجهیزات پزشکی در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران هلث 2019 نیز در تاریخ 21 خرداد ماه از ساعت 14:30تا 15:30 در آمفی تئاتر سالن 35 تشکیل خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: ارتقای کیفیت در عناوین کارگاه های آموزشی و افزایش تعداد آنها نسبت به دوره های قبلی، افزایش حضور تولیدکنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان و حضور قدرتمند استارت آپ ها در نمایشگاه و ارتقای کیفیت شاخص های برگزاری نمایشگاه از مشخصات دیگر نمایشگاه ایران هلث 2019 است.
 
رییس اداره صادرات تجهیزات پزشکی خاطرنشان کرد: تولید اولین کتاب دیجیتال صنعت نمایشگاهی ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی و عدم مصرف کاغذ از سوی مجری نمایشگاه یکی دیگر از نکات مثبت این دوره می باشد.
 
به گزارش وب‌دا مهدوی در پایان از ثبت نام 1500 نفر جهت شرکت در کارگاه های علمی و آموزشی خبر داد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.