گلایه جامعه پزشکی نسبت به برنامه‌های صداوسیما به رئیس این سازمان منتقل شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حیدرعلی عابدی گفت: نشست امروز کمیسیون، در خصوص بررسی گلایه جامعه پزشکی نسبت به مباحث مطرح شده در صدا و سیما و ارائه نقطه نظرات اعضای کمیسیون در جهت ارتقاء سلامت بود و این در حالی است که نشست فوق با میزبانی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: در جلسه مذکور، نقد‌های سازنده‌ای در خصوص تهیه برنامه‌های مرتبط با سلامت مطرح شد. رئیس سازمان صدا و سیما هم در این نشست مشترک متذکر شد که سازمان نقد سازنده را دنبال می‌کند، اما با سیاه‌نمایی موافق نیست.

عابدی گفت: رئیس سازمان صدا‌ و‌ سیما با تاکید بر اهمیت ارتقاء مقوله سلامت در جامعه با همیاری صدا و سیما تاکید کرد در شورای برنامه نویسی شبکه سلامت یک نفر از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان نیز به عنوان عضو این شورا حضور خواهد داشت.
 
وی افزود: شبکه‌های استانی باید بر روی موضوعات منطقه‌ای متمرکز شوند چرا که ارائه آموزش‌های لازم به مردم و اصلاح سبک زندگی می‌تواند سطح سلامت جامعه را ارتقاء دهد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان با تاکید بر اینکه نشست امروز اعضاء کمیسیون بهداشت با ریاست و معاونان سازمان صداو سیما جو بسیار صمیمی داشت یادآورشد: معاون امور مجلس صدا و سیما تمامی نکات و موضوعات مطرح شده توسط اعضای کمیسیون بهداشت را در قالب نوشتاری آماده کرده و آنها را در اولیت بندی برنامه‌های آموزشی و عمومی در ارتباط با ارتقا سلامت مدنظر قرار دهند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.