استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای تامین اولویت‌ها
به گزارش پایگاه خبری پزشان و قانون (پالنا)، حسین صفوی با اشاره به برگزاری اولین جلسه قرارگاه تامین دارو و تجهیزات پزشکی اظهار کرد: دوشنبه اولین جلسه قرارگاه تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای هماهنگی بین معاونت‌های دارو و تجهیزات پزشکی برگزار شد و گزارش وضعیت را خدمت وزیر بهداشت و اعضای قرارگاه ارائه کردیم.

وی افزود: ما در اولین جلسه در مورد اقدامات لازم تصمیم‌گیری کردیم و بلافاصله وزیر بهداشت دستور داد این اقدامات ابلاغ و اجرایی شوند و به دلیل اینکه همه دست اندرکاران دارو و تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در جلسات قرار گاه حضور دارند، تصمیمات، به صورت جمعی و با در نظر گرفتن همه شرایط گرفته و اجرایی می‌شوند.

مدیر کل اداره تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو ادامه داد: در این جلسه تکالیف هر واحد وزارت بهداشت در زمینه تامین دارو و تجهیزات پزشکی ابلاغ و تکالیفی نیز به عهده اداره کل تجهیزات پزشکی به منظور تامین تجهیزات پزشکی گذاشته شد.

صفوی گفت: ما با معاونت علمی در حال پیگیری و عقد تفاهم نامه هستیم و یکی از اقدامات این است که از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای تامین اولویت‌های حوزه تجهیزات پزشکی استفاده کنیم، مقرر شده است تا شرکت‌های دانش‌بنیان را برای اخذ تاییدیه کالا کمک کنیم و شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری وزارت بهداشت به شرکت‌های مشاور معرفی می شوند تا برای تسلیم اسناد به وزارت بهداشت آماده شوند و زودتر بتوانند تاییدیه و پروانه ساخت کالا را اخذ کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان اضافه کرد: همچنین با معاونت علمی در زمینه حمایت‌های مالی در حال بحث و بررسی هستیم و هنوز به جمع بندی نرسیده‌ایم و در تلاش هستیم تا بتوانیم به بهترین نحو تسهیلات حمایت‌های مالی فراهم شوند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.