برگزاری بیست و پنجمین سفر پزشکان عضو موسسه ملی مرهم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بیست و پنجمین سفر پزشکان عضو موسسه ملی مرهم با حضور کریم همتی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت در نیشابور برگزار شد.

در این سفر ۱۵۰۰ بیمار شامل ۷۵۰ بیمار مبتلا به شکاف کام و لب و ناهنجاری‌های مادرزادی جمجمه، سر و صورت، ۶۰۰ بیمار مبتلا به دردهای اسکلتی، عضلانی و مفاصل و همچنین ۱۵۰ بیمار مبتلا به بیماری‌های قرنیه و شبکیه چشم که پیش از حضور گروه درمانی مرهم به صورت اینترنتی ثبت نام کرده بودند، ویزیت شده و بیماران بسیاری نیز در فرآیند درمانی قرار گرفتند.

کریم همتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و یکی از اعضای موسسه ملی مرهم، در کنار تیم درمانی، چندین نفر از بیماران و مراجعان را ویزیت و برای تعدادی ازآنها امور درمانی لازم را انجام داد.

همچنین در مراسم اختتامیه ای که در پایان سفر چهار روزه تیم تخصصی پزشکی با حضور اعضای انجمن، مسئولین شهرستان و جمعی از مردم نیشابور برگزار شد، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت در سخنانی بر نقش فعالیت های داوطلبانه، خیریه ای و عام المنفعه در رفع مسائل به ویژه مشکلات درمانی تاکید کرد.

همتی گفت: جلب مشارکت عمومی، توسعه همکاری های بین بخشی و تسهیل روند حضور جامعه پزشکی برای گسترش چنین رویدادهایی ضروری است. 

وی در پایان اضافه کرد: وزیر بهداشت تاکید و اهتمام ویژه ای برای رفع مشکلات و معضلات درمانی مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار کشور دارند و بر  این اساس، تسهیل روند حضور پزشکان و پیراپزشکان در چنین برنامه هایی مورد تاکید ایشان است.

به گزارش وب‌دا موسسه ملی مرهم در سال 1387 به ابتکار پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی و تشکیل فوق تخصصی‌ترین تیم جراحان پلاستیک و ترمیمی تاسیس شد. همچنین در این موسسه افزون بر ۵۰ فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی حضور دارند که خدمات درمانی مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می دهند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.