پایان خرداد امسال به ۵۰ میلیون اهدای خون رسیدیم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، در این مراسم ضمن قدردانی از احمد مرادی مدیرکل پیشین انتقال خون گیلان، حکم ابلاغ بابک پاکدل خوش اخلاق مدیرکل جدید انتقال خون گیلان از سوی علی اکبر پورفتح اله مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، توسط  مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان به مدیرکل جدید انتقال خون استان اهدا شد.
 
بشیر حاجی بیگی مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان انتقال خون ضمن معرفی بابک پاکدل گفت: برنامه امروز تودیع نیست بلکه تکریم از دکتر مرادی به جهت زحمات ایشان و تقدیر و تشکر است و ما در سازمانی کار می کنیم که بنایش بر تکریم و تجلیل از اهداکنندگان خون و همکاران خدوم است .
 
وی افزود: سازمان انتقال خون یکی از دستگاه هایی است که با قداست در سیستم سلامت کشور فعالیت می کند و ورودی این سازمان به واسطه حضور اهداکنندگان که عصاره وجودشان را تقدیم می کنند قداست دارد. خروجی این سازمان هم به واسطه بیمارانی که در بیمارستان ها بستری هستند و امیدواریم که هیچ وقت دغدغه تامین خون و فرآورده را نداشته باشند، دارای قداست است.
 
مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان انتقال خون به قدمت 46 ساله سازمان انتقال خون اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۴۶ سال از تاسیس سازمان انتقال خون از سال ۱۳۵۳ تا کنون می گذرد و مرز۴۰ سالگی و مرز پختگی را رد کرده و این سازمان به پیشرفت و بالندگی رسیده است، اهداکنندگان اصل و بنیان سازمان انتقال خون کشور هستند، ما در پایان خرداد امسال به پنجاه میلیون اهدای خون رسیدیم.
 
وی به تلاش های دکتر مرادی در مدت مدیریت انتقال خون استان گیلان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بدون شک، تلاش های دکتر مرادی در انتقال خون قابل تقدیر است. راه اندازی مرکز جامع، تامین خون در استان گیلان به لحاظ میانگین سنی بالا،خدمت رسانی به ۷ درصد از بیماران تالاسمی، تامین خون جراحی های قلب باز و تامین خون و رشد در تولید پلاکت از دستاوردهای مدیریتی دکتر مرادی با تلاش وی و همکارانش میسر شده است .
 
سخنگو و مدیرکل دفتر مدیر عامل و روابط عمومی سازمان انتقال خون کشور بابک پاکدل خوش اخلاق به عنوان مدیرکل جدید انتقال خون گیلان اشاره کرد و افزود : هدف خدمت به مردم است و امیدوارم همکاران در انتقال خون گیلان با همکاری ایشان در رشد و توسعه انتقال خون همت کنند.
 
در ادامه احمد مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری همه همکاران و معاونین این اداره گفت: در سایه تلاش همه همکاران انتقال خون گیلان بسیاری از موانع برداشته شده است، بزرگترین کاری که انجام شد از ورود خون و پلاکت جلوگیری کردیم و با تلاش اهداکنندگان، خون و پلاکت مصرف استان در همین استان تامین شد .
 
وی به مرکز جامع اشاره کرد و افزود: کار توسعه واحد اهدا و مرکز جامع زنده یاد دکتر سیدنورالدین مستشاری با حمایت ستاد انجام شد و سامانه مجهز خونگیری در پیاده راه هم راه اندازی و آماده کار شد .
 
به گزارش وب‌دا بابک پاکدل خوش اخلاق در مراسم معارفه خود در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات مدیر پیشین این اداره کل اظهار امیدواری کرد تا بتواند در راستای اهداف سازمان انتقال خون و تامین خون و فرآورده‌های خونی و ترویج فرهنگ اهدای خون با کمک همکاران انتقال خون گیلان گام‌های موثری بردارد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.