کلید آزمون دستیاری دندانپزشکی هفته آینده در سایت سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، آبتین حیدرزاده از زمان انتشار کلید دستیاری دندانپزشکی خبر داد و گفت: کلید آزمون دستیاری دندانپزشکی ساعت ١٨ روز یکشنبه هفته آینده در سایت سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود.

وی افزود: امروز آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ در ١٠ حوزه برگزار شد، آزمون از ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۶ تیر ماه سال ۹۸ آغاز شده است و داوطلبان امروز در ١٠ رشته تخصصی و ١٠ حوزه امتحانی به مدت ٢٣٠ دقیقه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: زمان ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی ۵ تا ۱۴ اسفند ۹۷ و زمان تمدید ثبت نام ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۹۸ برای داوطلبان جامانده از ثبت نام بود و کارت آزمون دستیاری دندانپزشکی از تاریخ ۴ تا ۶ تیر ۹۸ در سایت سنجش آموزش پزشکی توزیع شد.

حیدرزاده با اشاره به تعداد داوطلبان ثبت نام کنندگان در آزمون دستیاری دندانپزشکی گفت: ٢ هزار و ۶٣ نفر داوطلب شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی بودند که از این تعداد هزار و ٢٣۴ نفر زن و ۸۲۹ داوطلب مرد بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رئیس سنجش آزمون پزشکی در پایان با اشاره به نمره‌دهی آزمون آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ گفت: آزمون ۲۵۰ سؤال دارد و ۳۰ سوال از درس پروتز‌های دندانی ۲۰ سوال از دروس آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت ارتودانتیکس، اندودانتیکس، پرویودانتیکس، بیماری‌های دهان و فک و صورت و جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی ترمیمی، داندانپزشکی کودکان، رادیولوژی دهان و فک و صورت و زبان انگلیسی و ۱۰ سوال از درس دندانپزشکی جامعه‌نگر و مواد دندانی طراحی می‌شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.