همکاری دو کشور در جهت توسعه مناسبات حوزه سلامت حائز اهمیت است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید نمکی در این پیام خطاب به هارش واردهان ابراز امیدواری کرد تا انتصاب او در این مسئولیت، موجب تقویت بیش از پیش علایق و مناسبات دوستانه میان دو ملت شود و زمینه‌های جدید همکاری دو کشور در راستای منافع متقابل را فراهم کند.

در متن پیام وزیر بهداشت خطاب به "هارش واردهان" آمده است:

مایلم تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت انتصاب جناب‌عالی به عنوان وزیر بهداشت و رفاه خانواده هند ابراز نمایم.

امیدوارم انتصاب شما در این مسئولیت مهم موجب تقویت بیش از پیش علایق و مناسبات دوستانه فیمابین دو ملت گردد و زمینه‌های جدید همکاری دو کشور در راستای منافع متقابل را فراهم نماید.

ضمن ابراز خرسندی از تفاهمات به‌عمل آمده میان وزارتین بهداشت جمهوری اسلامی ایران و جمهوی هند طی سال‌های ۲۰۱۹-۲۰۱۸ در زمینه‌های مختلف نظام سلامت، تحقیقات و آموزش علوم پزشکی و به‌ویژه در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی و نیز اجرای پروژه‌های مشترک سرمایه‌گذاری توسط صنایع پزشکی ایران و هند، در این مرحله حمایت و تشویق مدیران و کارشناسان ذیربط دو کشور به ‌منظور اجرایی شدن تفاهمات اخیر و تحکیم و توسعه مناسبات در حوزه سلامت، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

اطمینان راسخ دارم، با حمایت‌های جنابعالی و اراده جدی مسئولین و صنایع پزشکی دو کشور در توسعه همکاری‌های مشترک در بخش خصوصی و دولتی، در آینده شاهد پیشرفت‌های بیشتری در برنامه‌های اجرایی تفاهمات دو کشور باشیم.

 فرصت را مغتنم شمرده، جهت اتخاذ تصمیمات مشترک و قابل بهره‌برداری و تعیین گام‌های اجرایی آتی، بدین‌وسیله از جنابعالی دعوت می‌نمایم در اولین فرصت از جمهوری اسلامی ایران دیدن فرمایید.

سلامتی و موفقیت شما و بهروزی ملت بزرگ هند را آرزو می‌نمایم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.