تقدیر نماینده یونیسف درایران از برنامه‌های حوزه بهداشت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، ویل پارکس در دیدار با معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن اشاره به دستاوردهای حوزه بهداشت جمهوری اسلامی ایران افزود: همکاری ایران با یونیسف بسیار تاثیرگذار و فراگیر است.

نماینده یونیسف در ایران دستاوردهای کشورمان را در کاهش مرگ نوزادان چشمگیر خواند و گفت: ایران در این حوزه به شاخص‌های خوبی دست پیدا کرده است، همچنین نشست منطقه‌ای یونیسف در ایران موفقیت آمیز بود و از وزارت بهداشت به خاطر برگزاری آن قدردانی می‌کنیم.

در ادامه علیرضا رییسی به تشریح فعالیت‌های نظام شبکه در حوزه سلامت کشورمان پرداخت و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری کامل با یونیسف برای پیشبرد اهداف سلامت محور آن سازمان در منطقه است.

وی ضمن تشریح اقدامات حوزه بهداشت در کنترل و کاهش مرگ مادران باردار و نوزادان اظهار داشت: ایران آماده است تجربیات خود را در این حوزه در اختیار کشورهای منطقه قرار دهد.

به گزارش ایسنا معاون وزیر بهداشت در پایان اضافه کرد: ادامه بازدیدها و برگزاری نشست‌های منطقه‌ای و همچنین تبادل آخرین تجربیات در این حوزه با همکاری مستمر یونیسف ضامن ارتقای سلامت در کشورهای منطقه خواهد بود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.