دفاتر پیشخوان دروازه ارتباط مردم با بیمه سلامت هستند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، طاهر موهبتی در نشست هم اندیشی با مسئولان دفاتر پیشخوان دولت سراسر کشور که به صورت ویدیو کنفرانس در ستاد سازمان بیمه سلامت برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری جلسه با مسئولان دفاتر پیشخوان، بهره مندی از نظرات همکاران و همچنین بررسی و رفع عملی مشکلات موجود است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: اهتمام به تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین وظایف دفاتر پیشخوان دولت است که می‌توان با همراهی و همدلی نسبت به اجرای آن کوشید، زيرا نخستین جایی که بیمه شدگان هنگام مراجعه سازمان بیمه سلامت را قضاوت می کنند، دفاترپیشخوان است.
 
موهبتی گفت: اگر بیمه شدگان صندوق روستاییان به تعدد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند، کار صحیحی نیست. وقتی سال‌هاست برای شخصی دفترچه بیمه روستاییان صادر می‌شود، دوباره نباید همان مدارک را از افراد دریافت کرد.
 
وی به چالش های موجود اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در سال جاری باید رفتارهای ما بسیار حساب شده باشد. تغییررفتار فردی و اجتماعی و مدیریت منابع و هزینه‌ها امری اجتناب ناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در پایان اضافه کرد: سالانه 10 میلیون نفر به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند. اختيارات دفاتر پيشخوان مى تواند افزايش پيدا كند و از طرفى بايد نظارت بيشترى بر اجراى اين اقدامات انجام شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.