ثبت فشارخون بیش از ۳۰ میلیون نفر در طرح بسیج ملی فشارخون
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا رییسی در پیامی آورده است: امروز در سایه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از نزدیک به دو ماه تلاش مجدانه و ایثارگرانه جمع بزرگی از زنان و مردان این مرز و بوم، حرکت عظیم بسیج ملی کنترل فشارخون با موفقیتی چشمگیر  به پایان رسید.

وی افزود: این بسیج ملی با مشارکت فعال کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، نیروهای مسلح، سازمان‌های مردم نهاد و در یک کلام کل نظام، بدون وقفه و در جای جای کشورمان از دوردست‌ترین روستاهای مرزی تا مراکز کلان شهرهای کشور به مرحله اجرا در آمد.

مدیر اجرائی بسیج ملی کنترل فشار خون ادامه داد: ثبت فشارخون بیش از ۳۰ میلیون نفر از هموطنان در این بسیج ملی و آگاه‌سازی فراگیر و مشارکت فعال مردم برای گام نهادن در مسیر ارتقای سلامت، برگ زرینی است که بر تارک نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران خواهد درخشید.

رئیسی گفت: بی تردید نتایج  پایش این حرکت عظیم ملی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و حرکت در مسیر توسعه کشور با توجه به ابعاد و مختصات آن نقش بسزایی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا وی در پایان اضافه کرد: اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از یکایک همکاران و دست اندرکاران مجری بسیج ملی کنترل فشارخون، از همه مردم شریف ایران بخاطر حمایت پرشور و تاریخ سازشان از نظام سلامت کشور سپاسگزاری می‌کنم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.